Klantendienst

Kapperssolden.be (onderdeel van Shops4youonline B.V.)

Correspondentieadres:
Shops4youonline B.V.

Kerkeplaat 11

3313 LC Dordrecht
Nederland

WhatsApp: +31 33 258 43 43
E-mail: [email protected]

Zaterdag en Zondag worden de WhatsApp en mail niet beantwoord.

Bedrijfsgegevens:
KvK: 64909395 
BTW nummer: NL 8558.98.057.B01

Bankgegevens:
IBAN: NL32RABO0314552243
Shops4youonline B.V.
RABONL2U

1 Veel gestelde vragen
1.1 Is er een minimale orderwaarde?

Nee, er is geen minimale orderwaarde. 

1.2 Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Op werkdagen voor 20:00 besteld, morgen in huis.

Bestellingen die bij ons geplaatst en betaald worden op werkdagen voor 20:00, verlaten diezelfde dag nog ons magazijn, mits deze op voorraad zijn. Het grootste gedeelte van ons assortiment hebben wij standaard op voorraad, waardoor wij bestellingen geplaatst en betaald* voor 20:00 nog diezelfde dag kunnen verzenden. Mochten wij een product niet op voorraad hebben, dan staat dit vermeld bij het product. Mocht er een product in de bestelling zijn opgenomen die niet op voorraad is, dan versturen wij de complete bestelling zodra wij het betreffende product op voorraad hebben.

*Mocht er via bankoverschrijving worden betaald, dan verwerken wij de bestelling pas op het moment dat wij de betaling binnen hebben.

Bezorgschema 

Dag van Bestellen Voor 20:00 Na 20:00
Maandag Levering op Dinsdag Levering op Woensdag
Dinsdag Levering op Woensdag Levering op Donderdag
Woensdag Levering op Donderdag Levering op Vrijdag
Donderdag Levering op Vrijdag Levering op zaterdag
Vrijdag  Levering op Zaterdag Levering op Dinsdag
Zaterdag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag
Zondag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag


Extra info België

Voor sommige  leveringen naar België geldt een levertijd van 1 tot 2 werkdagen.  Ook hier kan de levertijd afwijken wanneer er wordt gekozen voor betalen via een bankoverschrijving, de gemiddelde verwerkingstijd van de banken bedraagt 1 werkdag.

Let op: De bovengenoemde levertijden zijn indicaties waar door omstandigheden of onvoorziene gebeurtenissen van kan worden afgeweken.

1.3 Op welke dagen worden er geen pakketten verzonden?

Feestdagen 2024

Tijdens de nationale feestdagen gelden er afwijkende levertijden.  Op deze dagen worden er geen pakketten verstuurd. De feestdagen voor dit jaar waarop wij geen pakketten verzenden zijn:

  • Koningsdag:  27-04-2024
  • Bevrijdingsdag: 05-05-2024
  • Hemelvaartsdag: 09-05-2024
  • Pasen :1-04-2024
  • Pinksteren: 20-05-2024
  • Eerste Kerstdag: 25-12-2024
  • Tweede Kerstdag: 26-12-2024
  • Oudjaarsdag: 31-12-2024
  • Nieuwjaarsdag: 01-01-2025

Mochten er nog andere dagen zijn waarop wij gesloten zijn, bijvoorbeeld door vakanties of team dagen, dan zullen wij dit hier vermelden.

1.4 Hoeveel verzendkosten rekenen jullie?

Uw pakket wordt verzonden met PostNL. Zodra uw pakket wordt verzonden ontvangt u van PostNL een track & trace code om uw pakket te volgen. 

De verzendkosten zijn per land verschillend. Hieronder vindt u het overzicht: 

België 

€0 tot €35: €7,95
€35 tot €75: €6,95
Vanaf €75: €5,95
vanaf €150: €3,50

Nederland

€0 tot €35: €7,95
€35 tot €75: €6,95
Van €75: €5,95
vanaf €150: €3,50

Frankrijk:  €14,99

 

 

1.5 Hoe stuur ik een product retour?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Vermeld bij de retourzending in elk geval uw ordernummer. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Tenzij wij een fout hebben gemaakt, bijvoorbeeld bij het toesturen van een onjuist product. (m.u.v.: Vernieuwde verpakkingen)

Een product mag ALLEEN ongebruikt en ongeopend worden geretourneerd.

Om het proces te vereenvoudigen kun je het beste eerst contact opnemen met de klantenservice. Zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Je kunt de klantendienst bereiken via:

Shops4youonline B.V.
Galvanistraat 38
3861NJ Nijkerk
Nederland
WhatsApp: +31 33 258 43 43
[email protected]

1.6 Ik wil een product ruilen?

U kunt een product binnen veertien dagen na ontvangst van de goederen retour sturen naar Shops4youonline, Galvanistraat 38, 3861 NJ Nijkek, Nederland. Het product moet teruggestuurd worden in de originele verpakking en compleet met alle toebehoren. Stuur een kopie van de order mee, als u die heeft, of geef in elk geval uw ordernummer mee en geef duidelijk aan waarom u het product wilt ruilen en welk product u wilt ontvangen. 

De kosten van de retourzending komen voor uw rekening. Als het product dat u wilt duurder is dan het product dat u in eerste instantie heeft besteld, wordt de meerprijs met uw toestemming per ideallink voldaan.

1.7 Hoe kan ik mijn order wijzigen of annuleren?

De bestellingen worden in ons systeem automatisch verwerkt. Wanneer u een wijziging of een annulering van uw bestelling wenst door te geven, verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk door te geven. Neemt u in dit geval per e-mail contact op met onze klantenservice voor het wijzigen of annuleren van een bestelling. Ook kan er via  WhatsApp: +31 33 258 43 43 contact met ons worden opgenomen.

1.8 Ik ben niet tevreden met het (eind)resultaat van haarverf.

Hairandbeautyonline is niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor een eventueel anders, of tegenvallend resultaat bij het gebruik van haarverf. Volg ten alle tijde de juiste verfinstructies en raadpleeg bij twijfel altijd een professioneel haarstilist. Eventuele tegenvallende resultaten worden niet vergoed of gerestitueerd.

1.9 Waarom kan ik me aanmelden?

Als je voor het eerst een bestelling plaatst kan je je registreren. Het voordeel hiervan is dat je gegevens worden opgeslagen; dit is gemakkelijk als je later nog eens terugkomt om opnieuw te winkelen. Aanmelden gebeurt op de pagina Registreren. Heb je al een account, dan voer je hier je wachtwoord in zodat wij je gegevens kunnen ophalen.

*het registreren is niet verplicht!

1.10 Waarom een wachtwoord?

Als je je aanmeldt als nieuwe klant worden je adresgegevens en een wachtwoord gevraagd. Deze adresgegevens hebben we nodig voor de facturering en verzending. Om je als vaste klant van dienst te kunnen zijn, hebben we de winkel voorzien van de mogelijkheid om bij terugkeer je adresgegevens te laten "herinneren".

Uiteraard willen we je gegevens beschermen tegen nieuwsgierige blikken van derden, vandaar dat we ze beveiligd hebben met een door jou gekozen wachtwoord.

Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, dan kun je met een klik op de knop "Wachtwoord vergeten" een nieuw wachtwoord aanvragen. Je wachtwoord wordt dan naar je e-mailadres verzonden.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »